Jeg har jo helt glemt å blogge min ferdige Leanne’s House quilt!  Snakk om somlepave altså.  Februarlys til disse sarte fargene, gjorde at det ble så som så med dokumentasjonen mens jeg sydde. 

leanne1

Neimen om det var så mye lettere å ta bilder nå, av det ferdige teppet.  Men et visst inntrykk kan dere få.

leanne2

Mange har sydd teppet som BOM – block of the month – månedsabonnement.  Mine stoff er helt annerledes enn de som var i disse pakkene.  Jeg ville ha noe som glir inn i interiøret hos oss, og ikke gjør mye av seg før en kommer nær innpå og kan studere detaljene.

leanne3

Jeg har også valgt å dikte om teksten til norsk.  Det er jo norsk jeg er, og jeg er glad i mitt eget språk.

leanne4

Jeg er glad for at jeg tok mot til meg og gikk løs på denne store jobben, og for at jeg gjennomførte uten å stoppe opp.  Da hadde jeg nemlig aldri kommet igang igjen.  Det tok litt over en måned og da var det mange timer med OL-øvelser jeg sydde meg gjennom.

leanne6

