After ski 1[8]

Petunia har invitert til After Ski hver dag i påska.  Hvem kan takke nei til slikt?  Ikke at jeg har tenkt meg på ski, men legemet skal jo luftes litt hver dag.  Flott å ha en blogg-fest etterpå å se fram til 🙂

Skjærtorsdags tema er Jula varer helt til påske!

Her kommer en innrømmelse av noe mange vet, nemlig at i regnbuesting-huset er det litt lite orden her og der.  Derfor hender det ikke sjelden at ting “forsvinner”, for å dukke opp igjen helt uventet mens man er på jakt etter noe annet.

after ski 2

Julemarsipanen tror jeg faktisk ingen savnet ved juletider.  Ikke er den blitt etterlyst i månedene som har gått heller.  Nå åpenbarte den seg helt tilfeldig da jeg åpnet skapet i kjelleren for “Diverse”, for å finne fram noen påskekyllinger.  Jammen bra den ikke går ut på dato før i juli!

Før julemarsipanen dukket opp, hadde jeg jo gått til innkjøp av påskemarsipan.  Den har blitt kledd ut som sunt alibi, etter ide fra Gratz Industries.  Var ikke det skikkelig lurt?

after ski 1

Linker til dagens After Skiere finner du her.

