Bloggtørke De Lux.  Også på lesefronten.  Jeg har ikke vært innom en blogg på mer enn tre uker tror jeg – sånn omtrent.

Hvorfor?  Jeg undrer litt på det.  Det er jo dette fokus-ordet mitt: Balanse.  Skjerme meg fra for mange inntrykk.  Gjøre noe annet.  Det er lett å bli hekta på blogglesing.  Må jo bare sjekke hva som skjer der og hva den har funnet på.  Helst legge igjen noen ord også, for blogging er jo kommunikasjon.

Etter en rundtur i Bloggeland har jeg hodet fullt av ideer.  Til ting jeg vil gjøre, ting jeg vil lage, bilder jeg vil ta, blogginnlegg jeg vil skrive.  Så blir det gjerne ikke gjort så mye.  Jeg fyller på med flere inntrykk og får gjort like lite av det jeg vil.

Jeg tror jeg kommer til å fortsette pausa mi ei stund til.  Det kjennes i både kropp og sjel at det er bra for meg.

Plutselig tilbake! 

PS.  Min blomsterdal ble ferdig i tide.

blomsterdal 2

 

Her er merkelappen jeg har sydd på baksida.

blomsterdal

