Ufo # 5 presenteres som ferdig!

Vi var noen som bestemte oss for å sy Bonnie Hunters Orange Crunch Mystery sammen.  Det var sist vår.  Jeg syntes det jeg holdt på med så lovende ut i starten.  Etterhvert ble det bare værre og værre.  Jeg bestemte meg for å dele opp prosjektet – og dermed hadde jeg skapt to UFOer.  Jippi!

De opprinnelige blokkene er her delt i fire og to av bitene er rotert.  Stolper i mellom og kanter rundt.  Dette er en “juksequilt” siden den bare består av to lag.  Duk til hagebordet klar til sommeren!  JIPPI!

oc#1 ferdig

Ufo # 6 skulle bli ei pute.  Men der den lå sammen med restene av lukkekanten til # 5 ba den om å få bli hagebordsduk den også.  Applikasjon rundt tre av de gule rutene myket opp designet.  Det kan godt bli sommer nå.  Fort!

blomsterduk 1 blomsterduk 2

