muffin party

I kveld samles en gjeng håndarbeidsfrelste bloggere til virtuelt party i bloggen til Muffin.

I invitasjonen ble vi oppfordret til å finne fram den fineste koppen og håndarbeidet vi holder på med, ta bilder og blogge, gå på bloggbesøk til Muffin og også ta turen innom flere blogger og hilse på.

muffinparty 2

Jeg har to kopper på bordet i kveld.  Sauekruset rommer mye vann, og vann må jeg ha hele tida.  I det andre kruset har jeg julebrus – namnam.  Sesongen for det er over når det ikke er flere flasker igjen i kjelleren, og det er ikke lenge til.  Jeg unner meg et stykke delfiakake også, og en mandarin.

muffinparty 3

På pinnene har jeg en Jaywalker i Regia

muffinparty 4

og et Baktusskjerf i Sisu Fantasy.

Sokkene har jeg tenkt å bruke sjøl, mens skjerfet er en julepresang!  Jada, det er greit å være ute i god tid – og bare så du vet det: jeg er allerede ferdig med den første presangen til jula 2009.

Oj!

muffinparty 1

Hvem spiste kaka mi?

