Angelia og jeg er overveldet over hvor mange hyggelige mennesker som er villige til å åpne armer og hjem for å gi en liten, beskjeden fe tak over hodet, kjærlighet og til og med nytt strikketøy.  Vi forstår også godt de som, til tross for at de lar seg sjarmere, ikke ser seg i stand til å huse flere beboere i øyeblikket.

trekning 1

Angelia  har ventet tålmodig på dagen da hun skulle få vite hvem hun skulle flytte inn hos.  Hun har hjulpet meg å skrive liste over mulige framtidige husverter.  Hun var med da jeg lagde nummerlappene og la dem i den grønne bollen.

trekning 2trekning 3

"Nå trekker vi!", sa Angelia.  Og det gjorde vi.

trekning 4trekning 5

"Så spennende!  Hvilket navn står det utenfor nummer 3?"

trekning 6

"Tittei!  Jeg skal bo hos Tittei!"  Angelia er jublende glad.  Det hadde hun sikkert vært om hun skulle flytte til en annen av dere også.  Hun er sånn Angelia, glad og blid.

Jeg har adressen til Tittei fra før, så jeg skal sørge for at Angelia kommer seg trygt fram dit.  Kan hende jeg må følge henne.  Hun er jo litt sjenert.

 

Takk for at dere lekte med 😉

