Så havna jeg utpå da.  Jeg så det først i bloggen til Sølvi.  Det var fristende å hive seg med.  Så besøkte jeg Sigrun og fikk vite at hun var klar.  Da var det avgjort.

Orange Crush 1

I dag har jeg kutta og sydd litt over 200 toer-blokker.  Det blir 100 firer-blokker.  Kanskje det er nok selvom instruksen sier 150.  Jeg har ikke lyst til å sy et dobbelt sengeteppe nå.  På den annen side gjør det jo ikke noe om jeg får blokker til overs.  Får se imorra hva jeg bestemmer meg for.

Orange Crush 2

Vi er en hel gjeng som har bestemt oss for å backe hverandre opp under sømmens gang.  Gi en lyd hvis du også syr og vil ha oppmuntrende mailer underveis!

Orange Crush 3

I couldn’t avoid it.  Thanks to Sølvi and Sigrun I have started my Orange Crush Quilt.  A double bed quilt seem a little too much just now so maybe I will stop at the 200 two-patches I have done so far.  Or maybe I just have to make some more.  It’s fun you know!

