Jeg er nokså uinspirert i blogginga for tida. Får håpe at det betyr at det kommer noe bedre om ei stund. Imens jeg venter på «inspirasjon» kan jeg jo fylle tomrommet med å legge ut noen flere bøker som jeg vil gi vekk. Betingelsene er de samme som før – du betaler porto og jeg sender Smartpakke i passende størrelse.

Vi har kommet til avdelingen for mer eller mindre alternativ litteratur:

  • Elizabeth B. Jenkins: Inka-innvielsen
  • Audhild Karlsen: Fra healing til helhet
  • Brandon Bays: Reisen
  • Rita Eide: Dianas bok – gaven fra himmelen
  • John Grey: Mars + Venus på stevnemøte
  • Ingrid Maria: Vegen til Soria Moria
  • Ronald Shone: Selvhypnose
  • Lindsey Wagner / Robert M. Klein: Naturlig ansiktsløftning ved hjelp av akupressur
  • Nils Magnar Grendstad: Fantasi og følelser
  • Bestemors drømmebok
  • Tom Chetwynd: Drømmeleksikon
  • Diverse forfattere: Om drømmer

Hvis du tar dem alle sammen kan du f.eks. farge-sortere slik (-:

bøker 5

rødt = gitt bort

