Jeg har rett og slett glemt å blogge stjernesmellet mitt!                                                                                                  

 

Må være fordi lua – som jeg i utgangspunktet syns er veldig fin – ikke ble helt som forventet.  Jeg har sagt det før og sier det igjen: Jeg er ikke skapt for oppskrifter.

Her hadde jeg lest flere ganger for å forstå begynnelsen, trodde jeg hadde taket på det.  Pøh!  Det skulle være noen vrangmasker der som jeg ikke klarte å få med meg.  Merete skjønte det med en gang…  Dermed ruller kanten seg opp og mangler i tillegg hold.  Så alt i alt er det vel et mislykka prosjekt.  Fin stjerne er det allikevel.

Merete har også strikket lue.  Skikkelig fyrverkeri på toppen der.  Litt i overkant kreativt for mann og barn, visstnok.  Nei, du må ikke skjemmes over den lua, Merete.  (Jeg syns tvertimot du skal tre inn noen piperensere i "stilkene" sånn at det smeller enda kraftigere 😉

